My Life

My Life
Peaceeeeeeee............ Hahaha Enjoy sangat =3

Friday 3 June 2011

21/5 Hari Pendaftaran UiTM Bukit Mertajam Cawangan Pulau Pinang

Pada ari ini aku bgn awal.... Biasalah ari pertama masuk uni kenalah bersemangat sikit =)
..... Bila sampai ke perkarangan UiTM terkejut aku melihat segerombolan ribuan manusia yg ingin mendaftar sama spt aku....
   

Nilah gambar UiTM dimana tmpt aku sedang berada sekarang....
....Hahahaha xsangka byk gak barang aku bawak..... Yang plg sedih sekali terpaksa berpisah ngan family aku....huhuhuhu.....
Aku ditempatkan di Collage Nilam Bilik No. N-4.06.... Bilik yg selesa katil single 1 almari 1 meja =)
.... Aku gak dpt bertemu kwn2 yg sama bilik ngan aku jugak <3<3<3 kwn2 baru yg baek aty....LOVE them <3<3<3.... 2 org Kelantan & Sorg lagi dari Kedah.... Dpt belajar bahaso Kedah ah ~~~

.... Hari pertama berada d UiTM berasa letih jugak sbb byk bendo keno wak..... eg: kemas bilik,.....

15:00
Berkumpul d Dewan Besar utk taklimat....
....Aku Berada di Fakulti Kejuruteraan Mekanikal.... hahaha xsangka ramai gak kwn2 mekanikal ni....
seramai 750 mahasiswa & siswi yg berada di fakulti mekanikal....WOW!!!!

20:00
Selepas Solat Maghrib secara berjemaah.... aku bersama2 geng2 aku mengikuti taklimat Ko-Kurikulum....
Huhuhuhu....walaupun letih terpaksa gak ku tahan..... ini aktivti pertama yg ku join d UiTM....
..... Lepas makan mlm kitorg diberi taklimat akan hukum kanun UiTM Pulau Pinang.... hahahaha Abg2 PM nampak je garang tapi baek hati.... =)

01:30
kitorg dibenarkan balik ke bilik masing2 utk tido.... huhuhuhu sungguh penat.... =(
aku tido ngan nyeyak sbb kepenatan.....

Itulah ari pertama yg berlaku di UiTM Pulau Pinang...

No comments:

Post a Comment